2016. április 11., hétfő

Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna

Eddig ez a könyv tetszett a legjobban a listámból, azt hiszem ha végeztem a párbajjal, a második rész következik. :)

A könyv leírása:
A 17 éves Cas Lowood szokatlan hivatást választ: halottakat öl.
Így tett az apja is, míg el nem pusztította egy kegyetlen kísértet. Cas apja rejtélyes fegyverével, az athaméval együtt a rendkívüli képességet is örökölte, ezért mozgalmas életmódra rendezkedik be boszorkánykodással foglalkozó mamájával és Tybalt, a szellemek jelenlétét megérző macska társaságában. A fiú a helyi mendemondákat és a titokzatos események hírét követve nyomoz az élőkre veszedelmes, vérszomjas és bosszúálló holtak után, hogy ártalmatlanná tegye őket.
Így érkeznek meg egy ontariói kisvárosba, Thunder Baybe, ahol a vérbe öltözött Anna szedi áldozatait. Cas azt hiszi, szokványos esettel áll szemben. Csakhogy a több évtizeddel ezelőtt meggyilkolt, hófehér, vérrel pettyezett csipkeruhában kísértő, örökké 16 éves Anna senkinek sem kegyelmez, aki átlépi egykori otthona, a régi, elhagyott és elátkozott ház küszöbét…

Véleményem:
Egy tipikus tini regényt olvastam el az elmúlt pár napban. Azt hiszem ezt is Brigi ajánlotta a figyelmembe (ezúton is köszi!), nem emlékszem hogy a leírást elolvastam volna. A cím alapján valamilyen komolyabb horror sztorira számítottam, de egy könnyen emészthető, gyorsan végigolvasható lányregényt kaptam. A történet magával ragadott, végre ismét egy letehetetlen könyvet tarthattam a kezemben. :)
Tetszett, hogy a könyv egy mellékszál közepével indít, melynek segítségével gyorsan megismerhetjük a szereplők egy részét, illetve az alaphelyzetet. Mondjuk egyébként sem szeretem a hosszas felvezetéseket... Amint megjelenik Anna is a színen már sejthető, hogy ebből a történetből sem maradhat el a szerelmi szál. A másik ami tetszett, hogy a könyv vége nem tipikus happy end, azaz nem maradnak a szerelmesek örökké együtt, míg világ a világ, bár érezhető, hogy lesz még folytatás. Alig várom, hogy azt is megszerezzem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése